Hemma

Hemma nu efter skolan och en härlig dag på stan! Skulle åka till stan med Cecilia, det slutade med att vi gick med Johanna, Erik, Tomasson och Emil. Trevligt trevligt!
Det blev inget spotify, får ta det någon annan dag. Men longboard blev det! Och en sur lillasyster fick jag också. Hon raegade som fan på att jag har iPhone, longboard och mer pengar än henne typ. Hon sa att hon ville slänga mig i soptunnan. Känner mig riktigt älskad!
Dansuppvisningen var riktigt bra i alla fall, duktiga tjejer det där. Träffade även lite folk vi kände där osv.
Och grattis på Stina förresten! 15 år, stor tjeja!!
Bjuder på en snygg bild på Johanna från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx