tears don´t fall anymore.

JOHANNA ÄR AZUM FÖR HON GJORDE SALTO IDAAAAAAAG

like a boss.
Anywaaaay, fixade det där med praoplatser nyss, hoppas på det bästa nu, eller så mejlar jag 14826 fotografer till och frågar om man får praktisera hos dom. Om jag orkar.......ne.
Haha, jag längtar veeerlkigen till våruppvisningen när the trupp ska va lejon... Aja vi får volta över folk iaf, och förhoppningsvis göra salto på mattan (SALTO MADDAFAKKÖÖÖS) och i år ska inte allt sluta på akuten, hehe.
Jag älskar att snacka helt random om gymnastiken med folk som inte fattar nåt, för då verkar jag smart. :D
älskar min onepiece <3333
Och eftersom jag är mer awesome än alla andra på den här bloggen så lägger jag upp en låt också som kan fastna på allas huvuden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx