Ellen is in tha' house

Tjenare :)
Har just kollat på once upon a time, som jag missade i torsdags. Innan det städade jag mitt rum, duktig tjej typ.
Och i morse var jag i kyrkan (okej klockan 11-12..), har bara 5 gånger kvar nu! Sen åkte vi till maxi och handlade. Fick en bok av mamma, eftersom jag läste ut min i fredgas. Hade halva kvar då hehe.. Men aa, det roliga kommer nu. Jag läste 3an, och köpte 2an idag. Haha, har redan läst 1an, men inte 2an. Sen skulle vi låna böcker i skolan och jag har läst typ 6an och halva 8an så aa.. Läser inte direkt i ordning. Men någon gång ska jag köpa alla och läsa dom i ordning. Om någon undrar är det Mari Jungstedts deckare som utspelar sig på Gotland. Sjukt bra om man gillar deckare!
Nu ska jag snart ta ett varm och skönt bad, mycket efterlängtat. Puss!
Aa rubriken är ganska logisk eftersom jag bor här.. heheh
Aa försökte vara sådär söt-gullig.. Det gick väl mindre bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx