tjohoo!

tjooo! har vart och spelat beachvolleyboll med klassen idag men det vara bara 11 st som körde, men det var ända jätte kul:) hehe mitt lag vann mä när vi körde match:D och ellen, johanna kunde inte vara med :( så dom gick och sov på gräset ist :D sen gick jag,stina,nathalie,elle,johanna,cecilia på stan :D då upptäckte vi att det var 50% på allt på bikbok (Y) så vi köpte lite grejer där och på andra ställen! :) såfort jag kom hem så var jag tvungen att baka MASSA cheeskakes som vi ska ha på söndag mä;) och om en vecka så är det SOMMARLOV! så börjar man 9:an sen (Y) men nu så ska jag sova! och sen blire att se på studenten imorn :) godnatti! 
                        sant!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx