Some say, we're never ment to grow up

Nästan 3 timmar sen någon bloggade sist.. Inte bra update.
Alla är så tråkiga, det är typ bara jag som bloggar ju.
Anyway så sitter jag i min säng med datan, väntar på att få bada. Hatar att bara ha ett badkar, grymt irriterande när någon badar och man vill göra det själv. Och jag tänker inte duscha.
Tänkte gå och lägga mig skapligt eftersom det är skola i morgon, och jag och tjejerna tänkte hitta på något efter tror jag. Haha, "jag och tjejerna" lät.. fult. Men jag vet inte vilka som joinar så aa. Och nu sitter Hannes och Adam och spammar mig på Facebook. Irriterande snorungar.
Intressant inlägg känner jag.. Nä jag är bara irriterad på allt nu. Hörs
image description
I måndags tror jag? Och nej jag orkar inte rotera mina bilder, dom är söta när dom är snea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx