So hold me now, as I take my last breath

Hej!
Åkte ju till Stina i fredags för att fira henne, en mycket trevlig kväll blev det. Kollade på step up 1, step up 2 the street, step up 3 och den nya american pie som jag inte vet vad den heter, men alla fattar ju vad jag menar ändå. I lördags testade vi även Stinas chokladfontän! Really awesome. Och i fredgas bakade vi munkar. Tjocka, check.
Åkte hem någon gång runt 3-4 i lördags tror jag. Duschade, packade om, fixade mig och drog till Finspång. Spenderade natten med min fina pojkvän. Vaknade vid 8-9 idag och har inte gjort nånting. Vid 13 åkte jag in till stan och var där ett tag, sen åkte jag hem vid 3. Nu sitter jag och laddar in musik i telefonen för att jag har tröttnat på att inte ha någon musik och inte orkar köpa spotify.
image description
image description
image description
Nae orkar inte vända bilderna. Ge mig en anledning liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx