Skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful, den enda regeln är att du ska ha så jävla kul

Nej Johanna, verkligen bättrat mig!
Tänkte att jag kunde vara uppe  ett tag idag, får ju sova lite längre i morgon liksom. Tror ni jag har något att göra då eller? Nae. Hatar att man har massa att göra när man ska upp tidigt, men ingen när man går upp senare.
I morgon är det i alla fall skolavslutning i kyrkan vid 11 eller något sånt. Jag tar 9bussen med Ida till Cecilia, och fixar och trixar med dom + Nathalie. Sen går vi till kyrkan i typ en halvtimme, och sen tillbaka till Cecilia och inväntar Stina. Sen på kvällen beger vi oss mot himna, på festen. Om det är bra väder, för jag går inte dit om det regnar. Sen tar vi oss hem till Stina på något sätt.. Har ingen aning om hur, haha. Sen på fredagsmorgonen ska jag upp innan 9 (!!!) och så kommer Becca och hämtar mig. Sen åker jag hem och fixar mig för att åka till Finspång och gå på en fest till. Haha usch vad jag kommer vara trött. Sover hos Crille, vet inte hur många nätter dock. Aja, sånt som märks. Nu vet ni vad jag ska göra i alla fall, hörs när jag har tid!
image descriptionimage description
AAAAHHH SÅ JÄVLA HARDCORE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx