I'm losing control

Hej, alla är så tråkiga.. Ingen bloggar ju. Varken på den här bloggen eller någon annan blogg som jag följer. Dåligt dåligt.
Jag har i alla fall just käkat, sitter nu och lyssnar på musik, smsar/snapchatar med Cecilia & Nathalie, kom just på att facebook är väldigt tråkigt och funderar på vad jag ska packa. Det skulle ju liksom inte vara jättekul att stå där på himna imorgon kväll i skolavslutningsklänning och så börjar det ösregna och blir typ 0 grader. Men inte heller jättekul att stå där med jeans och tjocktröja om det blir sol och 25+. Så ja.. Jag har ett problem. Ska kolla vad dom har försökt spå för väder, chao
Haha skolavslutningen i 6an, vad liten och fjortis jag var? :(
Där ser du Johanna, jag har verkligen bättrat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx