I´m missing you so much i´ll say you died tonight, just so i can get to you before the sun will rise, i know these times are hard and i feel this too, none of that even seems to matter when i´m holding you

O herregud, tror jag håller på att bli riktigt tjejig..
Iaf, var på vattenkrigsfestivalen med Annie, Mat, Lina, Moa och Sophie. Och vi mötte Anna på vägen dit och hem. Så vi var jättehardcore och låste in alla våra grejer på rese i ett såntdär skåp, sen gick vi (jag hade bara t-shirt & shorts) med våra vattenpistoler och bara va allmänt hardcore iväg till vattenkriget. Var där och kämpade för våra liv i ungefär en timme.
Sen gick vi helt genomblöta igenom hela stan och till McDonalds och åt där och bytte om + värmde oss och lite så. Chill.
Sen kom far min och hämtade oss.
Sen jag kom hem har jag bara chillat, tagit ett bad, målat naglarna, lyssnat på musik och spelat xbox.  Awzume kväll.
Haha, jag tänkte typ; men vad bra att jag kan gå o lägga mig tidigt ikväll då.. Så kom jag på att vi är lediga imorn. Fast jag ska va parkeringsvakt i G:a Lkpg/Valla imorn med truppen. Det blir nog kul.
Aja, nu blev det långt, men jag vet att ni gillart!
Göllig iphonebild på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx