Grattis till studenten, syster!

Jävlar! Vad fick Lovis för text i sitt inlägg? :0

Idag har jag varot på student. Det är fortfarande massa folk hemma hos oss, men jag orkar inte vara där nere och vara social.. Haha. Har redan varit det i tillräckligt många timmar. Fick värsta skoskav av mina klackskor, och det var för varmt för att ha converse. Jag får inte på mig några andra skor sen jag stack foten i ett cykelhjul, så jag har gått utan skor sen klockan 1.
image description
Systeryster

I morgon ska jag åka till Christoffer och sova där till söndag. Tror inte att vi ska göra något speciellt, bara chilla. Det är sånt som märks!
Nu tror jag att alla där nere åker, så ska gå och säga hejdå.
image description
Köpte tröjan och byxorna igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx