The kids of tomorrow don´t need today when they live in the since of yesterday.

Hej readerz.
Länge sen jag bloggade nu, ingen mer än cecilia som gör det nästan ;)
Tralalala, tiden går fort, känns som det va måndag igår ju. Och nu är det helg, äntligen! Faaaaast jag har blivit förkyld, tack skolan, den smittar mig. Det är ju alltid jättejättekallt i skolan och aldrig kan dem anstränga sig lite och göra det varmare. Älskar det.
Nä men jag ska inte klaga, täääänk på barnen i afrika, dom får ju inte ens uppleva kyla... Stackars dem.
aja, jag sitter i alla fall och har ont i min arm. Tog den där gardasilsprutan förut och den gjorde skitont (fast om någon som läser detta ska ta den sprutan så gjorde det inte ont alls) det var nästan något av det värsta jag har varit med om... Aj. Bara 2 kvar nu....!
Sitter och lyssnar på Green Day, så jag kan nog inte klaga just nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx