Hellu, jag är brunett :]

Hahahaha hej, kollade just statistiken.. Hahaha.
Men ja, vi är ju inte så bra på att blogga så.. ;)
Aa jag sitter iallafall här och käkar kladdkaka. Ganska gott sådär.
Skolan var helt okej, so, matte, idrott, engelska & svenska. Slutade halv 3, gick till ica och köpte kladdkaka sen tog Cecilia och jag 3 bussen hem. Ska ta fram lite som jag ska packa till fjällen, sen fundera hur jag ska göra med väskor osv.
För övrigt så har jag färgat håret, skulle färga blont. Det blev brunt. Nae jag vet, inte logiskt alls. Aja, fick en hel del positiva kommentarer idag iallafall, så det verkar ju inte som att det ser hämskt ut.
Men nu ska jag leta upp min smurf och lukta lite på den, för den luktar Crilleb00ii <3333
Christoffer&Ellen + ute i snön = sötigt
Btw.. VI MÅSTE BYTA DESIGN!!!!

Kommentarer
Postat av: sesse the b00i

det stavas hemskt..... ;* och ja, det måste vi...

2012-02-06 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx