fredagarna är ju iaf lediga :(

Det är ju nästan vår nu juuuuu! Betyder att precis som förra året börjar jag på rehab nu igen, hejdå fritid.
Och ellen, du missade en grej idag, mallaballe hade sin JBtröja på idrotten, min Green Day var ju liiite mer omtyckt om vi säger så ;)
Jag hatar spanska. Blir ju bättre när man har världens största och jobbigaste läxa så är man borta ett par veckor och sne när man väl kommer tillbaka så är läraren aldrig där. Istället står murvel och dreglar över ens axel. Blä. Han borde ha gått i pension för typ 20 år sen ju.
Sen att allt ska va klart på fredag och att jag inte ens har börjat på andra delen är ju en annan sak. Men det löser sig väl. Juste, ellen du har säkert redan hört dethär men ändå, biologin var inte så svår. Biologitta hade underträffat sig själv :D
Älskar dom där bilderna, så klockrena ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx