Vad tråkiga alla är

Det är ju ingen som bloggar? Blööö
Hej. Vi var på Tjeckien-möte förut. Eller jag, Stina, Cecilia och våra föräldrar. + Johannes mamma och Nathalies mamma. För Johanna tränade och Nathalie är sjuk. Vilket betyder att hon borde blogga, men nej tydligen inte.
Aja, ligger här i min säng med en sån där värme-sak som man värmer i mikron, som jag inte kommer ihåg vad det heter, för att jag fryser så förbaskat och inte kan ta ett bad för att det inte finns något varmvatten. Och så borde jag göra den där jädra musiken också, men nej. Jag är sur och orkar inte. Så jag ska sova. Och hoppas på bra väder i morgon ifall min tröja inte har hunnit torka. Annars tar jag crilles, eller går utan tröja till skolan. Då får vi nog många läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx