Someday, we will work it out

Idag har jag hunnit med att försova mig, väldigt tråkig teori, vänta på en buss som kom sjukt för sent, käka lunch med mamma som lämnade mig med disken.. Aa, det avr väl ungefär det. Haft lite random konversationer på facebook också. Om ett tag ska jag dra upp till amanda i regnet, så ska vi chilla eller nåt. Så jag ska leta upp min regnjacka, kommer bli fett blöt annars.. Tycker lite synd om min moppe som står ute i regnet med. Men den är så rosa och fin så jag vill se den när jag kollar ut genom fönstret <333
image description
Johanna kan inte ens provsitta på min moppe utan att det skär sig med hennes hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx