I know we can turn it up all the way, cause this is our someday

Stör mig något enormt på att det ligger ett inlägg i utkast, men det publiceras ju aldrig?! Det verkar inte vara färdigt heller.. Aja, vi får väl se om det kommer upp. Annars ska jag korsförhöra alla och fråga vems det är!!
Och jag tänkte att våran trogna lilla läsare som tydligen läser våran blogg varje dag även att ingen bloggar, ska få sig en kul överraskning!
*trumvirvel* Vi ska starta en ny blogg snart! Tada, chockad?
Haha, nej men vi tänkte skaffa en som vi faktiskt bloggar på. Och Lovis ska vara med också. Så såfort vi har en bild med alla snyggingar + mig så fixar vi det. Och då hoppas vi på lite fler läsare också!
Sviker ni mig på den bloggen också och inte bloggar blir jag faktiskt ledsen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx