Every Breath Is a Bomb

hej det går inte skicka sms på  min mobil jag är riktigt ledsen på den nu:(,  så nu vet alla varför jag inte svarar på sms ;) iaf praoat idag på dagis riktigt trött nu, barnen är ju söta iaf :) fick en massa kramar när jag slutade också :) gulligt, resten av dagen ska jag nog typ göra ingenting kolla på gossip girl kanske :) upp 5 i morgon dåå älska livet !!
sen börjar jag klockan 6 och slutar 3 eller 4 om jag är trött nu vad kommer jag inte va i morgon lixom
juste stina och jag ska starta eget företag också, vi kom på det i stan igår ;) fast vi vet inte riktigt vad det ska
vara för företag ;) smart ;)  aja hejdå

<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx