you say you speak from your heart but your heart´s all gone.

ÄLSKA DESIGNEN!

Sitter och känner typ fml.
Var ju hos ortopeden idag, tydligen är det något efterblivet senfäste som inte har vuxit ikapp skellettet? Och inflamerat brosk under knäskålen? Och har jag tur så går det över om ett halvår, typ, annars får jag helt enkelt vänta tills jag blir 18-20 år. KUL. Jag som har typ levt för gymnastiken ganska länge nu, och så kan jag inte träna!? Fast jag vet ju iaf att det inte är något farligt, så jag tänker försöka skita i att jag har ont, och träna endå, skit samma att jag inte kommer kunna gå på tre veckor efter, för så sjukt mycket älskar jag gymnastiken, jag saknar det så mycket att igår när jag var och kollade på en träning så var jag nära att börja gråta för att jag ville vara med. Och vet ni? DÅ, är det illa. Snacka om att jag tjöt när mamma och jag gick ut från sjukhuset sen. FML.

Var iaf på zumba ikväll, jag sket i att jag hade ont, och körde på endå, jag kommer kanske ha väldigt ont imorn, men det kommer vara värt det om jag ska kunna börja träna igen....



i would if i could,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx