jag har saknat att ringa ibland och berätta hur det går

tja alla snyggingar!
och ni fula med såklart :*
mormor och morfar kom hit vid 12 och hämta alva som skulle dit, så jag och cecilia åkte med dom in till stan och träffa stina där. sen åkte vi vidare till linneas skola, va med på 2 lektioner.
sen fick lärarna damp, så vi fick inte ens va innanför dörren när det regna ute och vi hade lämnat tbx våra "besökare"-skyltar. och nåra andra elever också, så vi fick gå ut i regnet.
sen gick vi till en busshållplats och vänta på bussen. åkte in till stan och käka subway♥
sen drog linnea och stina till deras dans, och cecilia och jag gick på stan en stund. kollade runt lite bara, köpte inget. men usch vad mycket stickat fint och mysigt det finns nu som man vill ha aso!
cecilia och jag tog iaf 5bussen hem. sen fick jag gå hem från bussen i regnet <3333
kom hem och bytte till onepiece och mössa, bara för att jag är kär i min mössa och för att jag va kall och blöt.
sen satte jag mig med tyskan, men vid 9 orkade jag inte den längre. så nu ahr jag splat sims i typ en timme :)
och gjort lite annat med, men ah.
nu ska jag fortsätta med att göra mest ingenting. hörs!

Kommentarer
Postat av: sessan

du glömde mina vantar :(

2011-09-06 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx