ingen som bloggar

hehe, duktiga cheyer!
eller? njaaaaaae va.
men igår va vi iaf i stan, chillade lite sådär :)
jag hittade inte mina skor, blev liiite sur. men ah, vi träffa massa folk vi kände också.. sen drack vi smoothie och lite. åkte hem runt halv 6 typ. stina cecilia och nathalie åkte till nathalie, johanna hem till sig och jag hem till mig. min familj är i södertälje, så jag är all alone. rätt najjs faktiskt :)
fats dom kommer hem idag, men jag vet inte riktigt när.
kollade iaf på bridesmaids igår, den va väl okej. skulle kolla på jag saknar dig också, men den funka inte..
men ja, nu sitter jag och spelar sims, men jag har ingen energi så..wäääh ;(
haha nedå. men ah.. jag har ganska tråkigt, och har eg inget att skriva. PUSS PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx