i want you to brodcast this.

ang: seriöst:

MEN TRÖGO CECILIA, KOM DU PÅ DET NU??????

haha hej. fyi, man borde verkligen inte va själv på kvällen. man typ dör av depremision, och det är deprimerande att jag inte kan stava till det. illa.

fml.

men nu ska jag vara o-tråkig för det. YA GOTTA LOVE SKÅNINGAR.

jag kom på en till sak nu som gör livet mer deprimerande. jag skulle just lägga in en skiva i itunes, i hopp om att det var veronica maggio - satan i gatan, men nej, när man äntligen är klart (efter 40 min) och ska spela upp musiken så hör man inte att någon vet hur en ser ut i inga kläder, inte heller att någon kommer, utan man hör THE ROLLING STONES, VAFAN GÖR DOM PÅ EN BRÄND SKIVA UTAN TEXT LIKSOM?!?!?!?

men nejcs gör mig glaaaad, love ya´all ♥

jag har massor bilder nu. haha.



årets bästa sommarbild. jag vet att många av er säger: WOW, men då säger jag; NEJ CS!



hostmedicin, omnomnomnomn, jag vill ha mer. seriöst jag vill det, den är slut.



ya gotta love min skola :')



and min kalender.

pusshey.

and fyi, försök sova när ni är deprimerade, det är det enda som hjälper :)

Kommentarer
Postat av: sessan

ja, jag är efterbliven din tönt

2011-09-04 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx