i belive this is heaven to no one else but me

HEJJJJ
skolan idag va rätt chill eg. det är nog alla skoldagar, bara att man inte riktigt fattar det..
aja, hade so första lektionen. eller jag skulle ha, men jag gjorde svenska provet som jag inte har gjort.
sen matte, askort lektion typ? kändes som det iaf.. sen idrott, hade nån vikarie.
sen lunch, gick att äta ju <3333
sen engelska, som vi gjorde nån diagnos på, det gick bajsdåligt. sen svenska, snacka och läste typ.
sen slutade vi kvart i 3, då tog cecilia och jag bussen hem. sen ahr jag spelat sims och kollat på one tree hill typ :)
haha, liv? njaaa. jag har faktiskt läst lite biologi med. duktig chey!
nu ska jag väl hitta på nåt. har lust att ta bilder och redigera, men kommer inte på nåra bilder jag kan ta, och jag orkar verkligen inte gå ut. blabla, hörs
E.T eller nåt ju, kolla fingret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx