det känns ibland som att alla har förstått utom jag

hejhejhejHEJ :D
drog ju ut och träffa cecilia förut, och vi typ ba chillade base. snacka lite om allt möjligt, blev rädda för kor som glodde med arga blickar osv osv. haha, det behövdes!
inte korna alltså, utan att träffa cecilia och ha lite kul.
haha som johanna idag i skolan.
*snackar om tomatsås*
elin: eller så skärper man sig bara och förstår att man ska få betyg i det här ämnet också.
johanna: det har jag gjort en gång..
ellen: skärpt dig?
johanna: nej, tomatsås..
haha, det va lite kul.. iaf när det hände.
men ah, kom iaf hem vid 8, käkade stångebro och kolla teve med bappa ♥
kollade på någon väldigt random film, men haha, den va ju ganska bra iaf!
och nuuuu sitter jag och väntar på att jag ska få energi på sims. ska väl sova om en stund med, är fett trött och har vart det hela dagen.
men ja.. vi hörs när vi hörs!
bjuder på en lite småsöt egopic där med vaaaa

Kommentarer
Postat av: cornelia

Ellen åt du stångbro..? ;)<3

2011-09-02 @ 23:47:32
URL: http://coconuthead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx