Dans hjärta <3

Heeeeeeeeeeeeeej alla ! (haha råka just trycka på fel knapp så nu vet jag hur man gör ½ tecknet)
Idag har jag vart i skolan o haft lite kul fast cecilia var så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär jobbig men man får vell bara stå ut med henne :) aja sen iallafall gick jag hem till lilla johanna tills mitt tåg gick för jag skulle till min lilla dans som är det roligaste som finns :D sen åkte jag hem o ducha o starta min data o lyssna på musik o sen så gick jag o titta på idol o sen så kom jag upp igen o lyssna på mer musik fast spotify fick damp så det fick bli youtube :) o nu skriver jag på bloggen o så att alla vet så har jag inte vart en surig bitch ikväll iallafall :D aja nu har jag inge mer att skriva så bye bye :)
Ps: jag hade nåt mer att skriva förästen. Jag saknar dig såååååååååååååååååååååååååååååååå mycket lilla nathalie :'* puss puss på dig <3333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx