are you afraid of being alone?...

..cuz i am, i am lost without you.

Det luktar smör i mitt rum...
Aja, hej hopp, allt det där. Jag är sjuk, kul.
Jag skulle myc ket hällre vara i skolan. Jag hatar att va hemma och sjuk. Men Håkan Hellström håller mig lite sällskap mitt i ensamheten. Haha, inre riktigt, min bror har studiedag idag, och imorn. Hoppas han kommer sova hela dagen så jag slipper honom..........

Snart ska jag gå upp tror jag. Men jag vill inte lämna musiken på datan......Juste, iPhone....... haha nu blev min dag lite bättre! :D

Och spotify verkar samarbeta med mig för en gångs skull! Jag ska kolla om man kan använda spotifyappen till spotify open, det kan man säkert inte, men endå, och jag vet att alla tycker det är intressant att läsa om mitt liv.



saknar våren.
jag vill ha tillbaks oktober/november/december 2010, det var så lätt att drömma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx