när natten är här ska jag lämna allt tillbaks

haha, igår pratade vi om att verkligen få igång den här bloggen, liksom att alla bloggar varje dag och verkligen går in för det. men vi gör ju typ samma saker hela tiden, och är med varann och leker ;) så naae, jag tror inte riktigt på att det kommer funka, haha. men man kan ju alltid försöka?
hej!
sitter på mitt rum lite forever alone och chillar bara. stina och cecilia åkte för typ en timme sen tror jag, om inte ännu mer. nathalie åkte lite innan dom.
mitt fina lilla inlägg igår.. ja, det va lite halv seriöst. vi kollade iaf på free willy/rädda willy. 1an, 2an & 3an. dock somnade vi efter typ halva 3an, så kollade klart på den idag ist. sen kollade vi på one tree hill, och sen på harry potter. men eftersom nathalie och jag hatar harry potter, så satt vi och lekte med våra iphones, hehe.
och nu tror jag att det är massa äckel monster här bara för att jag hatar harry potter. typ voldemort.. euwh.
men jag tror att pappa kom hem nyss, så jag är inte ensam iaf.
men jaa.. har städat i gästrummet nu, duktig chey.
ska till mormor och morfar klockan 7, och typ äta tror jag. vet inte varför, men det blir väl trevligt.
så jag tror att jag ska duscha nu, så jag är lite fräsch sen. btw så stavas fräsch jättefult.. aja, pusshej!
image description
hahaha, hittade i arkivet. söta!

Kommentarer
Postat av: sessan

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag ser ut så irl..

2011-10-24 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx