like she said, he ain´t wort the shit.

Hej folk, jag är sjuk idag. Igen. För när jag hade käkat klart min antibioktika så gav den mig en ny infektion. Jag har alltså varit "sjuk" sen vecka 32.  AZM DUDE

Och igår var jag på vårdcentralen igen, och tog blodprov :D (jag älskar att göra det btw) och så sa hon IGEN att jag skulle va hemma resten av vecka men jag tänkte bara NEJ NEJ DET GÅR INTE, så ja tänkte skita i det. Men sen på träningen så skulle jag ju såklaaaaart krashlanda i mina flickisar och först landa på axeln/armen och sen på huvudet. Det kändes ju liksom inte då, men sen när jag kom hem så trodde jag att jag skulle dö. Det tror jag fortfarande. Vi som har fått nya dräkter och allt. Jag måste blir bra tills på lördag. Annars har jag ju iofs en till vecka på mig eftersom det är tävling nästa vecka med, men endå... Truppen behöver mig, haha.

Nu ska jag kolla på scary movie, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx