jag är varken hjälten eller boven, jag har bara lite lust

tjenareeee
jag, nathalie, cecilia och stina åkte hem till stina i fredags, och gjorde poor knights. (french toast, fattiga riddare)
sen när vi hade kolalt på super fredag (haha) så gjorde vi taco. sen kolla vi på idol och blabla, jag kommer inte ihåg allt vi gjorde. vi va ute och körde 15 med.. nån gång.
sen kollade stina, jag och emma på wallander - mastermind. feeeeetttt läskig. cecilia och nathalie vågade inte kolla, så dom klädde ut sig och somnade i stinas säng ist :) sen väckte vi dom och bäddade och gick och la oss.
klockan 8 på morgonen väckte nathalie allihop, najjs!
sen chillade vi, kollade oth och gjorde biologiläxan osv. åkte hem typ kvart över 3.
kom hem och.. jag vet inte, men jag somnade halv 5 iaf, till 7. sen gick jag och la mig 10.. trött eller?
idag vaknade jag av att mamma väckte mig klockan 9. sen har jag pluggat, chillat osvosv. och nu ska jag käka, puss!
poor knights, french toast, fattiga riddare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx