baby don't feel no pain

Haha, känns lite illa att jag bara bloggar här när jag har tråkigt man ja.. sånt är livet!
Ehm.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jaa.. Är fett pepp på helg! Ska till nathalie med henne, Stina och Cecilia, kanske även Lovis.
Så vi ska väl bara chilla, kolla film och lite sånt. Nu kom jag på att jag skulle kolla upp lite filmer ja.. Men ja, somsagt, vi ska bara chilla. Ska ju sova där hela helgen, härligt ;)
Drar kanske ut nåt med? Haha, vad det nu finns att göra där :D
På fredagen vet jag inte om vi skulle till stan först? Skulle vi säkert. Sånt som märks annars!
Aja, nu ska jag kolla lite fimer. Hare gött, chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx