we´ll put up a show, every one will come but scotty doesn´t know.

SCORE!


Jag vill att snön ska komma nu!!! Jag är trött på hösten, även fast den är jättemysig, ibland. Snön och julen kan komma nu istället, den tröttnar man ju aldrig på. Julen asså. Men det ska hälst inte komma typ en meter snö direkt, det kan få komma typ 1 - 2 dm...?
Jag har blivit av med två tår som är ersatta med knallblå prinskorvar...
Jag har pluggat massor nu, fronter är världens bästa uppfinning, seriöst asså, om inte det fanns skulle jag typ ha F i alla ämnen... haha men typ.

HAHA OMFB, MAMMA I TELEFON NU:

säljartanten: Hej jag ringer från blablabla...
mamma: Jag är inte intresserad.
säljartanten: Men du vet ju inte ens vad det handlar om?!
mamma: Det skiter jag i, hejdå.

Jag ska bli som mamma när jag blir stor.....



jag imiterar honom! :D

btw, bilden där uppe var fejk, jag är forever alone med bara 337 vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx