how could this happen to me?

jihu, cecilia bloggar :D
duktig cheeeeey ♥

tjenare manneeeeen!
oveman här! oså vare ellenb00i, ; pPppPpPPp
aja, hej iaf.
har vart en väääldigt slapp dag i skolan idag, och vääääääldigt varm.
fast ändå fett najjs med sånt här väder! :)
30 grader, schteeeeeek :cool:
oså har jag vart med på en brandövning också, HAHA :D
tror att jags ka satsa på att bli branman vafan! eller vad tror ni?
dock va det ju jag som var orsaken till olyckan i sagan..haha.
jag körde traktor och backade, och sen kom det en bil och vi krockade. that's it.
haha, nemen det va rätt kul :)
kommer nog vara med i tidningen snart, eftersom det va folk från tidningen där också.
men nu ska jag kolla på one tree hill, börja på säsong 2 eftersom jag kollade på sista avsnittet på säsong 1 igår, rätt logiskt. puss

Kommentarer
Postat av: isabelle

gu va fin du va !



frågestund på bloggen ställ gärna en eller fler frågor :) ♥



http://isabellesjoberg.bloggplatsen.se/2011/05/31/5493751-fraga-pa/

2011-05-31 @ 21:55:15
URL: http://isabellesjoberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx