cha chaa

idag ar man ju fyllt fjortiz då !! har haft as kul idag o fått fjortizglasögon o ellen blev jätte avundsjuk :) aa men efter skolan så fick jag ha ögonbindel o så åkte vi in till stan o så skulle mina små kompisar göra en överaskning så jag gick omkring med ögonbindel o sa hej till massa på stan :) det var mega kul :D men sen åt vi kladdkaka o chokolate muss med händerna o blev jättekladdiga :) men det var jätte kul o jag älskar er nathalie cecilia o ellen för att ni va så snälla puss på er :* <33333 aa en sen gick jag till dansen o hade jätte kul o nu e jag hemma o ska göra ingenting så :) men nu har jag inget mer att skriva så bay bay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx