tjaba tjena halo :D

idag har jag haft så här lagom tråkigt i skolan för vi hade mats i idrotten o jag fick reda på att vi ska ha han i 3 veckor till :( inte kul :( o så har vi haft vikarie i engelskan o svenskan o det var så hääääääääääääääääääär tråkigt :( o vi har fått reda på matte prove idag o jag fick vg o ellen fick mvg så hon har gått omkring hela dan o sagt att hon är jätte stolt :) men sen sluta vi o då hängde sötnosarna ellen o cecilia me mig hem o så hade vi jätte kul :D vi titta på witch o alice i underlandet (tecknad) o halva skönheten o odjuret som vi ska se färdigt på torsdag :) dom var jätte kul :D aa men nu sitter jag här o bloggar o lyssnar på musik o ska träna tyska (om man orkar) :)
bay bay :) ;) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx