heeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)

hej alla det var etag sen det går ju int så bra för oss på denna blogg som alla vet :) men nu ska jag blogga iallafall. har vart i skolan idag o haft matte prov int så kul o sen hade vi biologi redovisning o det vr med tråkigt :( men sen hade vi svenska o det var as kul för aa det bara va det :) sen gick vi hem te lilla söta johanna o det var oxå kul:) vi titta på gamla brevik bilder o vi va så söta då :D men johanna har färgat håret rött o det är jätte fint :) men sen iallafall gick jag te bussen för det var ingen dans idag :( men jag behövde int åka bussen sen för jag fick skjuts av
grannen :) men sen kände jag för att vara lat så jag titta på film :) "shes the man" faktiskt! o nu sitter jag här o lyssnar på musik men ska snart gå ner o se på alla goa ungar i familjen anurlunda :)
chao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx