trust then pain.

ja, jag vet att jag suger på att blogga. förlåt..men jag ahr faktiskt en egen blogg att ta hand om!
men aja, sitter iaf nu och försöker hitta en bra version av "listen to your heart". eller ja, en sån version som jag vill ha. den är ju bra, men jag vill ha en sån som jag vill ha. men det går inge bra..ska kolla u2b sen med, när jag har kollat klart alla versioner på spotify.
va i stan med cecilia, cornelia, emil, edvin, johanna och erik idag. 3vligt3vligt!
vi typ bara chillade runt och köpte chokladkaka och jag fick rasta☆ av emil (aaa)
sen kom jag hem vid typ 20 i 6? :) och nu ska jag käka trorja, cyaa bitches!
~från skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx