i don´t want this moment to ever end...

..when everything´s nothing without you. i´ll wait here forever just to see you smile, cause it´s true, i am nothing without you.

Idag är det bara tre dagar kvar tills jag lämnar detta land, ITALIEN NÄSTA! 
Just det, det är ju ingen som har skrivit om cykelsemestern! Det blev ju i alla fall två nätter, en i mem och en i hulta, det var bäst, saknar er enormt favoriter/nejcs

blink-182 – I Miss You 
Sum 41 – Slipping Away

Igårkväll kollade familjen på just go with it/min låtsasfru, den var sjukt bra! Sen fick jag för mig att jag skulle kolla på en film till så det fick bli easy A, den var inte så bra som den verkade men den gick att kolla på :)



snedsträck johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx