you make her feel like it´s raining outside.

Heeeeeeeeeeeeeeeeejsan.
Det var länge sen jag bloggade här, dags igen!
Jag borde verkligen sova nu, men whatever äre lov så äre...
Älskar verkligen att ha lov för man kan va med folk och va uppe så länge man vill (hehe) och sen sova ut på mornarna, occccch sist men inte minst bara allmänt chilla! Jag minns inte vad det är för dag idag, det har jag inte vetat på ett tag nu, jag vet nästan aldrig vad klockan är heller, det är skönt att inte behöva veta sånt, FÖR ATT MAN HAR JULLOV! DET är awesome!
Nu har jag varit duktig, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Monrou

Hehe, den bilden a ju lite ball..

Allt bra annars?

2011-12-28 @ 08:21:43
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx