you take it with a smile, it´s so easy when you´re always in denial.

Idag var ju första dagen i skolan, jättekul och träffa alla igen! :D

Vi gick runt i Linghem och typ... jag vet inte, gjorde sa.. mokajänger (tack pappa, verkligen, tack).

Nu när jag kom hem så har jag bara chillat i min onepiece :love:

Imorgon ska vi vandra. Occh åka buss. Men mest vandra. Vi ska till Askeby kloster (WiiiihU). Med klassen asså.

VI SKA FIKA DÄR :love:

i am totally awzum, nä, just kidding, i´m waaaay over that.

mina barndomsbilder verkade gå hem ganska mycket hos cecilia...



jämför...



OCH KOLLA VA JA HITTA LN, FRÅN SEXAN!



Nora, vattenutforskaren 8D goes bäst 8D


slash johanna

Kommentarer
Postat av: ellenalmeren

HAHAHHAH <3

2011-08-18 @ 21:41:26
URL: http://ellenalmeren.blogg.se/
Postat av: sessan

^^

2011-08-20 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx