waow, alla bloggar

..utom johanna. det måste fan va rekord ändå!
aja, jag sitter och socialar mig på facebook. how nice? okej, det är inte så nice, becca och amanda sitter och snackarom att gå på toa. bajs och kiss med andra ord. mys <3
men aah..jag ska göra en ny design på min blogg (finns bland länkar) i morgon, så jag sitter och små funderar på ideér. färger, bilder osv.
ska nog leka lite med min kamera i morgon med, som jag känner nu iaf. tog ju lite bilder idag, men jag vill ha mer. men hade inga bra ideér till bilder idag, och det kommer inte upp några till designen i huvet just nu heller.. aja, jag får väl sova på saken!
btw så va jag ju på stan idag med mina systrar, fick med mig jeansen och halsduken hem. ganska nöjd! bara skjortan kvar, men jag lär väl få vänta ett tag..aja, nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och så, sen chilla en liten stund till här. sen blir det sova, godnatt!
satellites blasting through the universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx