no one is ever gonna love you.....more than i do.

Jag har en cruch på Band Of Horses :love:

Juste, LN jag glömde säga till dig idag att jag också vill ha en mörk höstdesign på den här bloggen, fett med najjs ju! :D

Jag har egentligen inget att skriva men aja, fantasiiiiiii.
Jag ska på konfirmation imorgon, för jag går i den c0ola gruppen ;) Och efter det ska jag kolla på gymnastikträningen, som jag inte får va med på, eftersom mina knän är som dom är. Om vi säger såhär, jag kommer inte va med på km i år, det blir första gången på 7 år som jag inte är med, illa alltså. Sem ska jag (om jag hinner) dra mig mot Lingheden och kolla på när mitt EXfotbollslag spöar skiten ur tallboda, för det laget är bara fullt av skrikane fjortisar. Det blir kul. Och på torsdag ska jag sticka tidigare från skolan eftersom jag ska till ortopeden på sjukan och kolla knäna där, igen, vet inte om jag även röntkar då, men det är sånt som märks... ;)

Förövrigt så kan jag ju bara berätta att jag inte har min mobil själv om dagarna längre, för den har Hannes. Illa.

Igen rolig är inne på msn, förutom cecilia, men hon är ju hos sin katt 24/7....



helt oredigerad och nästan osminkad bild, bara för att jag saknar när mitt hår va nyfärgat.

dubblefatslash johanna
dubblefatslash johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx