när jag åker moped, och du sitter bredvé kan vi åka till mååånen

TJÄÄNAAHH
sitter hos amanda och chillar.
vi sov ju hos cornelia i natt. inte amanda och jag alltså, utan cecilia, johanna, stina, nathalie och jag. och hannes. ehe. fast han sov inte, men ändå.
hade fett kul. kollade på american pie :) typ 2an, the wedding, the naked mile och beta house. haha, fett najjs.
aja, tack för en sjuk kul kväll iaf!
jag såg dig när vi va små, vi var bara 6 år.
hah, amanda sitter och lyssnar på gammal lilla melodifestivalen-musik. och den låten får mig att tänka på ex.
aja, nu ska jag..va social med amanda som är osocial eller nåt. hejdå!
hehe, cecilias bild. kind of klockren, om man fattar. mend et är bara hon och jag som görrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: sessan

ja har ju sagt att ja är en ren...

2011-08-28 @ 18:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx