kul statistik här azz

mellan 5 & 15 läsare, YEAH

tjena.
jag skulle också vart på rixfm igår, fast med becca, daniel och crille.
men jag hade feber, svullen i halsen och ont i huvet. kul!
så jag och crille drog hem. jag till mig, han till sig. och becca och daniel va väl kvar, javene.
men aaaah, som sagt så är jag sjuk. sitter i soffan och går på ipren. jihuuu
blööö, jag skulle gått på bio med mamma och moster. men nu kan jag ju inte det, KUL!!!
/ NAE INTE ALLS, JÄVLA FUCKTARD HALS.
förlåt. ursäkta språket, men jag..är lite sur på min hals. :) pappa säger att jag kanske ahr typ..en halsböld eller nåt? och om jag har det så måste jag antagligen operera bort halsmandlarna, precis som han har gjort, pga det. och cornelia säger att man måste leva på piggelin då, och jag hatar piggelin. :( tycker faktiskt lite synd om mig själv.
men nu ska jag sluta babbla och sluta slösa bort er tid, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx