kläder

- vill ha:
vet inte vilken av dom?
ska antagligen till stan imorgon med min syster, eller kanske själv. vet inte riktigt än. :)
men jag behöver iaf införskaffa mig lite höst kläder. iaf med tanke på vädret just nu.. men iaf, det här tänkte jag köpa!
någon av dom vita skjortorna, ett par nya jeans (eftersom att mina har gått sönder), och en tubhalsduk i tyg.
dock tror jag att jeansen är precis lika dana som jag hade innan, haha..men det va mina favorit jeans, så varför inte?
och sen köpte jag ju ett linne när jag va på stan med cecilia, nathalie och stina också.
världens finaste typ juuu!
älskar det.
haha, och efter att vi hade vart på stan så åkte vi hem till johanna och gav henne en chokladask, snacka om att hon blev chockad när vi kom där helt random, haha :)
sen drog vi hem till mig och kolla film, sen hem till stina och kolla film och sov.
sen igpr va jag med crille, fett mysigt.
men nu måste jag hjälpa alva att dammsuga rummet, hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx