kan va svårt att hitta hem, från alla hav och alla länder

hej, :)
jag sitter och äter crilles godis, hihi. han glömde det här igår, och idag sa han att jag fick det.
men jag ahr rätt tråkigt, jag sitter här helt ensam i mitt rum med ett tänt ljus och lyssnar på lars winnerbäck. ingen aning om varför, jag hade bara lust att lyssna på sån musik. har vart ute lite med, fett kallt. märks att höstan kommer nu! fast det är ju rätt mysigt iaf.
va med cecilia idag med, kollade på halva trassel innan pappa kom för att jag behövdes hemma.
sen dess har jag spelat sims och suttit här inne lite alone. mitt rum är rätt mysigt faktiskt ♥
och jag älskar när det är mörks i rummet, och det börjar bli mörkt ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx