JAG VILL ****** DOM SOM LER, JAG VILL HÖRA DOM SKRIKA MER OCH MER

livet är en ********* det är inte skönt om hon inte är ******!
HAHA CECILIA :D
min låt aso <3
det kanske är små eller stooooora som läser här, därav stjärnorna :) det är nämligen ingen fin låt.
men aaaha..hej :)
va ju på stan idag..köpte ingenting, hade bara 22 kronor. eller jag köpte en macka sen, men det va för att jag va hungrig :D
sen va stina, cecilia och jag i linghem i en timme för att min pappa glömde bort oss, schysst.
vilken tur att jag kunde underhålla dom med mina fina låt :)
sen tog vi bussen hem iaf, och mamma kom från jobbet precis när jag gick av typ, dock kom pappa också då.
sen har jag fixat lite på datan med mamma, och nu ska jag chilla och måla naglarna typ. och lära mig skriva har ist för ahr. hejdå :)

Kommentarer
Postat av: sessan

ja herre gud vilken tur vi hade? -.-'

2011-08-15 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx