it's all in my head

CHA FIFÄN
typ mitt nya favorit ord eller nåt..
men aaah, hej :D
jag sitter i min säng som inte har nåra ben, med "pappa betalar"-tröja och teamsportia shorts och lyssnar på Bethany Joy Galeotti – Feel This (featuring Enation), YEAH.
hon är nog fan min nya idol <333333
nemen hon är asbra, och hon är med i one tree hill och en bring it on film. KAN DET BLI BÄTTRE? :D
fast hon är elak i bring it on :( men hon är med iaf. :D
men aaaah, jag är barnvakt åt min lilla syster idag. och hon ringde just till mamma och bad om taco ikväll, TJOHO.
inte ätit det på flera år typ? eller ah, sen den första april..4 månader och 4 dagar sen ;o OMFG.
okej, kbry, javet. men ändå :D
den här bloggen kan man va jätterandom på, för det är ingen som läser den, HAHA.
och det är bara cecilia och jag som bloggar :**
JAJA, nu har jag inget mer att skriva. kommer inte på nåt. inte värt att läsa iaf, inte för att det va mycket i det här inlägget som va värt att läsa..men ändå.
nu tog min låt sluuut :( fast den jag lyssnar på nu är också bra :D hitta den genom one tree hill, hihihi. Nick Lachey – All In My Head. i oth vare haley som ahde skrivit den, sen köpte nick lachey den :) om någon ville veta. HEJDÅ :D
PAPPA BETALAR, YEEEAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx