det är ingen som bloggar här

så jag gör det bara för att jag har tråkigt!
och nu kom jag på att jag vill kolla hur många läsare vi har..antagligen inga xd
haha, men jag ska göra det när jag har blogagt klart. fast jag vet inte ens vad jag ska blogga om?
jag kan inte skriva har. för det blir ahr hela tiden. wäääh, jag suger.. bara drf måste jag skriva om det hela tiden, asjobbigt ju :( jag skriver för snabbt trorja.
nu ska jag kolla vad jonathan skrev till mig på facebook :D
hahah, vi snackar om mackor..han sa att han åt 16 st och inte blev mätt härom dagen. då sa jag att jag inte ens äter så många på en vecka. då sa han "ofta inte :O<3" då sa jag "nä, typ 4..? D: <3" då sa han att han äter typ 30-40 st på 4 dagar :O OMGGGG. det är ju helt sjukt?!?!?!
fast iofs är han kille, och jag äter inte så spec mycket..det ahr jag aldrig gjort. om någon ville veta :)
jag kände att det här blev ett väldigt intressant inlägg, hejdå!
gulli blomma bakom örat där..men jag älskar dig christoffer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx