cuz he´s twothousand lightyears away...

...or is he?

Hej där!

wazzzzzzzzzzzzzzup?
själv är jag 2 steg från paradise. (det är väldigt bra, asså)

Idag var skolan väldig bra, jag älskar min klass! Vi fick också reda på att vi har studiedagar på måndag och tisdag nästa vecka, gaaanska chill! Kvällen har jag spenderat på mitt rum ihop med dammråttorna, jag har städat, så duktig är jag :D
Jag tänkte att jag skulle kunna skriva värsta långa texten idag men det verkar ju inte gå så bra...

THE BOYS ARE BACK IN TOWN, THE BOYS ARE BACK IN TOOOOOWN

yez, i am a unicorn. i love random, cuz i am.

Nä nu ska jag dejta duschen, nån som vill joina? ;) sen är det sängerN^ som gäller.
Pusshej mina fanzZ^ för jag vet att jag har sånna....



fatslash johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx