when i hear my favourite song, i know that we belong.

awwww. jag klagar på alla andra att dom inte bloggar, osen gör inte jag det heller. höhöh, dumma ellen !
men dom har ju vart sååå duktiga och bloggat nu när dom har vart sjuka :)
haha, och alla 3 har halsfluss xd elr, johanna hade, nathalie & cecilia har :) stina och jag är friska :D höhö, najjs. elr nä, jag är inte frisk...........jag har feber. men va i skolan idag ändå. alla tyckte typ att jag va helt dum i huvet :) höhö. fast jag åkte hem innan sista lektionen...:) men jag har inte halsfluss iaf :thumbup: chocknajjs.
och jag ska t skolan i morn, det kan min feber ha jävligt klart för sig :)
men nu fick jag jätteont i huvet, hejdå. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx