long time agooo ;d

hahhaha, aso. jag ska klaga på dom i morn, igen. har ju redan gjort det, men det hjälpte inte :( aja, får väl forstsätta med det tills dom gör som jag säger :D fast nu kan jag förstå lite, eftersom vi har haft mke att plugga på. men ska klaga ändå :)
men idag har jag vart på stan med ida, becca, nathalie & stina. haha, höll på att garva ihjäl aso :D hahaha. tack för dagen brudar :love:
i morn blire typ skolan, sen hem & plugga på tyskan. har tyska prov nästa fredag ? (I) tyska suger, nästan lika mke som hitler :) know u care.
men nu ska jag va social massa på datan, & mobilen :D


converse <3333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx